loading...

98music08

متن آهنگ محسن لرستانی بی وفاییهمراه با دانلود آهنگ محسن لرستانی بی وفاییText  Music Mohsen Lorestani Bi Vafaeiنتونست بمونه دلش از صدام خسته شد زودشاید پیش چشماش دل عاشقم خیلی کم بوددلم پیش اونه آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 سه شنبه 12 تیر 1397



متن آهنگ محسن لرستانی بی وفایی

همراه با دانلود آهنگ محسن لرستانی بی وفایی

Text  Music Mohsen Lorestani Bi Vafaei

نتونست بمونه دلش از صدام خسته شد زود
شاید پیش چشماش دل عاشقم خیلی کم بود
دلم پیش اونه آخه اون بی وفا یه روزی عاشقم بود
نتونست نمیخواست گذشت از این عاشق چه آسون
حالا من غریبم نمیدونم حالا کجاست اون
فقط آرزومه اون هرجاست با هرکی که باشه به خوابه شب آروم
بی وفایی کرد و رفت نموند


قبل عاشق منو سوزوند
از کنار قلب من چه ساده رد شده
مثل غریبه ها با دلم بد شده
بی وفایی کرد و رفت نموند
قلب عاشق منو سوزوند
نفرینش نمیکنم شاید شبیه من اونم یه عاشقه
ولی این حق منم نبود
تکست آهنگ محسن لرستانی بی وفایی

چشامو میبندم شاید حس کنم هست کنارم
میدونست به جز اون کسی رو تو دنیا ندارم
دلم رو شکسته ولی من نمیخوام یکی دیگه رو جاش بزارم
میرفتو نگاهش نیوفتاد به چشمام یه بارم
هنوز پیش رومه ازش خاطراتی که دارم
دلم خیلی گرفته خدا طاقت دوریشو آخه دیگه ندارم
بی وفایی کرد و رفت نموند
قبل عاشق منو سوزوند
از کنار قلب من چه ساده رد شده
مثل غریبه ها با دلم بد شده
بی وفایی کرد و رفت نموند
قلب عاشق منو سوزوند
نفرینش نمیکنم شاید شبیه من اونم یه عاشقه
ولی این حق منم نبود

ترانه سرا : محسن لرستانی



منبع:
http://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو