loading...

98music08

,    متن آهنگ سرمستان افتخاری,    شعر ای ساقی ما سرمستان از کیست,    اهنگ ای ساقی ما سرمستان علیرضا افتخاری,    ای ساقی ما سرمستان جواد مقدم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 7633 سه شنبه 07 آبان 1398


,    متن آهنگ سرمستان افتخاری
,    شعر ای ساقی ما سرمستان از کیست
,    اهنگ ای ساقی ما سرمستان علیرضا افتخاری
,    ای ساقی ما سرمستان جواد مقدم
,    دانلود آهنگ سرمستان علیرضا افتخاری با کیفیت 320
,    سودای شعله شدن سر زد
,    چون آتش عشق تو به جان دارد دل صد شعله شرر
,    بنگر به نیازم در سوز و گدازم
,    دانلود تصنیف افتخاری
,   

http://boommusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/

ای ساقی ما سرمستان جامی بده جانم بستان
ز همه گریزان ناله خیزان بر تو رو کردم
ای شاهد بزم آرایم با دیده‌ی خونبار آیم
همه شب به یادت باده‌ی غم در سبو کردم
یارب یارا دریاب ما را
چون آتش عشق تو به جان دارد دل
صد شعله شرر خود به زبان دارد دل
آه سحری سوز دلی سودایی
شوق نگهت در دو جهان دارد دل
ای ساقی ما سرمستان جامی بده جانم بستان
ز همه گریزان ناله خیزان بر تو رو کردم
ای شاهد بزم آرایم با دیده‌ی خونبار آیم
همه شب به یادت باده‌ی غم در سبو کردم
یارب یارا دریاب ما را
بنگر به نیازم بر سوز و گدازم
ای راز و نیاز من ای عطر نماز من
در بر نشان ما را یارا
ای هم نفس من بشکن قفس من
امید رهاییها پیوند جداییها
در بر نشان ما را یارا
سودای شعله شدن سر زد تا از خاکستر من
می ریزد دست جنون هر دم باده در ساغر من
ای ساقی ما سرمستان جامی بده جانم بستان
ز همه گریزان ناله خیزان بر تو رو کردم
ای شاهد بزم آرایم با دیده خونبار آیم
همه شب به یادت باده غم در سبو کردم

دانلود آهنگ علیرضا افتخاری سرمستان

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ سرمستان افتخاری شعر ای ساقی ما سرمستان از کیست اهنگ ای ساقی ما سرمستان علیرضا افتخاری ای ساقی ما سرمستان جواد مقدم دانلود آهنگ سرمستان علیرضا افتخاری با کیفیت 320 سودای شعله شدن سر زد چون آتش عشق تو به جان دارد دل صد شعله شرر بنگر به نیازم در سوز و گدازم دانلود تصنیف افتخاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو