loading...

98music08

,    ,    متن اهنگ دختری کوزه بدوش گم کردم,    دختر کوزه بدوش علی براتی,    دانلود اهنگ دختر کوزه به دوش سعید کریمی,    دانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 6133 یکشنبه 14 مهر 1398


,   
,    متن اهنگ دختری کوزه بدوش گم کردم
,    دختر کوزه بدوش علی براتی
,    دانلود اهنگ دختر کوزه به دوش سعید کریمی
,    دانلود اهنگ دختری کوزه به دوش از علی براتی
,    اهنگ محسن دولت بنام دختر کوزه به دوش
,    آهنگ دختر کوزه بدوش علی براتی
,    دختر کوزه بدوش سعید کریمی

http://nacaman.ir/74152/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%B2%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B4-%DA%AF%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A7.html

همراه با تکست / متن ترانه آهنگ :

چشمه های ده ما کو خدایا

مردمان بی ریا کو خدایا

خسته از شهر غریب و بی نشانم

جاده آن ده ما کو خدایا

خسته از شهر غریب و بی نشانم

جاده آن ده ما کو خدایا

دختری کوزه به دوش گم کردم

دهی پر جوش و خروش گم کردم

برده های لب جوی قصه خوان

مردمی باده فروش گم کردم

مردمی باده فروش گم کردم

دختر کوزه به دوش گم کردم

دهی پر جوش و خروش گم کردم

مردمی باده به دوش گم کردم

آهنگ دختر کوزه به دوش گم کردم از صالح جعفرزاده

آن نگاه مهربان کو خدایا

پاکی یه آسمان کو خدایا ؟

سقف هر خانه پر از باران و نم نم

فتوای بی امان کو خدایا

دختر کوزه به دوش گم کردم

دهی پر جوش و خروش گم کردم

برده های لب جوی قصه خوان

مردمی باده فروش گم کردم

مردمی باده فروش گم کردم

دختری کوزه به دوش گم کردم

دهی پر جوش و خروش گم کردم

مردمی باده به دوش گم کردم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن اهنگ دختری کوزه بدوش گم کردم دختر کوزه بدوش علی براتی دانلود اهنگ دختر کوزه به دوش سعید کریمی دانلود اهنگ دختری کوزه به دوش از علی براتی اهنگ محسن دولت بنام دختر کوزه به دوش آهنگ دختر کوزه بدوش علی براتی دختر کوزه بدوش سعید کریمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو