loading...

98music08

آهنگ یادم نمیره از یاسین احمدی آهنـــگی بسیار زیـــــبا از یاسیــــــن احــــمــدیرفــــته بدون بـــــدرقه بی خــــــــــــــــبر مقدمــهبــــه مرز ویــــرونی من بی تو دیگه یک قدمـهنه یک پیام و ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 54 دوشنبه 01 بهمن 1397


آهنگ یادم نمیره از یاسین احمدی 


آهنـــگی بسیار زیـــــبا از یاسیــــــن احــــمــدی


رفــــته بدون بـــــدرقه بی خــــــــــــــــبر مقدمــه

بــــه مرز ویــــرونی من بی تو دیگه یک قدمـه


نه یک پیام و تلفن نه یـــک نشـــون و آدرسی

چکاری کردی که دیگه عاشق نشم به هیچ کسی


همه اون دلســـــــــــــــــوزیا برای تو یادم نمیره

همه اون نامهربونیای تو یــــــــــــــــــــادم نمیره


هرچی که داشتم و ریختم پای تــــــــو یادم نمیره

اون دروغـــــی که میگفت چشمای تو یادم نمیره


یادم میاد گفتی به من که عشق من آخرشــــــــــه

این دل دیـــــــــــــوونه من غرق نیاز و خواهشه

خیال میکردم تا ابــــــــــد تو یک رفیق صادقی

اسیـــــر اشتـــــــــــــــباه شدم تو انتخاب عاشقی







برچسب ها دانلود آهنگ جدید یادم نمیره از یاسین احمدی متن آهنگ یادم نمیره از یاسین احمدی دانلود آهنگ یادم نمیره از یاسین احمدی با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ یادم نمیره از یاسین احمدی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام یادم نمیره از یاسین احمدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل یادم نمیره از یاسین احمدی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول یادم نمیره از یاسین احمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو