loading...

98music08

امین قباد تنهایی مندل من تنگ میشه واستآخرین قرارمونهداری میری تا همیشهیه غمی باهام بمونهمن گذشته ی تو بودمبا یه دنیا یادگاریهمه ی دردم از اینهبا من آینده ندارهبا من آینده نداریمن همونی یم که وضع زندگی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

امین قباد تنهایی من
دل من تنگ میشه واست
آخرین قرارمونه
داری میری تا همیشه
یه غمی باهام بمونه
من گذشته ی تو بودم
با یه دنیا یادگاری
همه ی دردم از اینه
با من آینده نداره
با من آینده نداری
من همونی یم که وضع زندگیش عالی نمیشه


که توو جشن تولدش هم غرق خوشحالی نمیشه

 

من همونی ام که بی تو ذره ذره آب میشه
واسه غصه های بیشتر داره انتخاب میشه
تو یه اتفاق خوبی که واسه من نمیوفته
تو باید بمونی پیشم اینو فال قهوه گفته
فکر تنهایی من باش
از خودم از همه سیرم
من خسته رو بقل کن
بزار ایستاده بمیرم
بزار ایستاده بمیرم
من همونی یم که وضع زندگیش عالی نمیشه
که توو جشن تولدش هم غرق خوشحالی نمیشه
من همونی ام که بی تو ذره ذره آب میشه
واسه غصه های بیشتر داره انتخاب میشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو