loading...

98music08

آهنگ تو را پیدا می کنم ایرجاگه تو آسمون باشیتو اوج کهکشون باشیاگه غریبه ای تنهاتو شهر بی نشون باشیپرنده میشمپر می کشم به سوی توستاره میشم سر می کشم به سوی توطواف اون قبله دلها می کنمتو رو پیدا می کنمت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 چهارشنبه 07 فروردین 1398


آهنگ تو را پیدا می کنم ایرج


اگه تو آسمون باشی
تو اوج کهکشون باشی

اگه غریبه ای تنها
تو شهر بی نشون باشی

پرنده میشم
پر می کشم به سوی تو
ستاره میشم
سر می کشم به سوی تو

طواف اون قبله دلها می کنم
تو رو پیدا می کنم


تو رو پیدا می کنم

تو شبای بیکسی
روزای دلواپسی
نا امید و خسته جان
مثل مرغ قفسی



وقتی اسم ناز تو
رو لبام گل میکنه
شوره زار قلب من
میشه باغ اطلسی

گل سرخی به تو اهدا می کنم
گل سرخی به تو اهدا می کنم
تو رو پیدا می کنم
تو رو پیدا می کنم

اگه تو آسمون باشی
تو اوج کهکشون باشی

اگه غریبه ای تنها
تو شهر بی نشون باشی

پرنده میشم
پر می کشم به سوی تو
ستاره میشم
سر می کشم به سوی تو

طواف اون قبله دلها می کنم
تو رو پیدا می کنم
تو رو پیدا می کنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو