loading...

98music08

باید باور کنم یا نه؟! تویه خوابم یا بیداریمحاله اما تو دستامداری دستاتو میزاری؟!چقدر دور بود تورو داشتن تو اون روزای تنهاییشاید رویاست ولی حالاکنار من همین جاییمن نگاه تورو می خوام و روی ماه تورو می خ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 چهارشنبه 21 فروردین 1398

باید باور کنم یا نه؟! تویه خوابم یا بیداری
محاله اما تو دستام
داری دستاتو میزاری؟!
چقدر دور بود تورو داشتن تو اون روزای تنهایی
شاید رویاست ولی حالا
کنار من همین جایی

من نگاه تورو می خوام و روی ماه تورو می خوام
آسمون ِ دوتا چشم بی گناه
تور می خوام
من نگاه تورو می خوام و روی ماه تورو می خوام


آسمون ِ دوتا چشم بی گناه
تور می خوام
.
.
.

بهت قول میدم از حالا تا روزیکه نفس دارم
تموم قلبم و با عشق
به دستهای تو بسپارم
بهت قول میدم از حالا چه تو شادی چه تو غمها
شریک لحظه هات باشم
از امروز تا ته دنیا

من نگاه تو.رو می خوام و روی ماه تورو می خوام
آسمون ِ دوتا چشم بی گناه
تور می خوام
من نگاه تو.رو می خوام و روی ماه تورو می خوام
آسمون ِ دوتا چشم بی گناه
تور می خوام

من نگاه ِ تورو می خوام
...
روی ماه تورو می خوام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو