loading...

98music08

متن آهنگ مسافر بابک مافی Lyrics Music Babak Mafi Mosafer   ترانه و شعر آهنگ مسافر بابک مافی سرم هواییه نگاهته ای کاش حسرته چشماتو به زانو نداشت وقتی اسیر دیدنه تو بودم حاله چشای منو آهو ندا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 یکشنبه 29 مهر 1397

متن آهنگ مسافر بابک مافی
Lyrics Music Babak Mafi Mosafer

متن آهنگ مسافر بابک مافی

 

ترانه و شعر آهنگ مسافر بابک مافی

سرم هواییه نگاهته ای کاش حسرته چشماتو به زانو نداشت
وقتی اسیر دیدنه تو بودم حاله چشای منو آهو نداشت

دل به کدوم جاده بدم مهم نیست وقتی چشام به اوجه غم میرسن
مقصد هر مسافری تو باشی تمومه جاده ها بهم میرسن

دل به کدوم جاده بدم مهم نیست وقتی چشام به اوجه غم میرسن
مقصد هر مسافری تو باشی تمومه جاده ها بهم میرسن

تکست آهنگ مسافر بابک مافی

همیشه به شوقه همین لحظه ها با غمو تنهایی کنار اومدم
به خاطرت غریبی رو دوست دارم چیکار کنم اینجوری بار اومدم

همیشه به شوقه همین لحظه ها با غمو تنهایی کنار اومدم
به خاطرت غریبی رو دوست دارم چیکار کنم اینجوری بار اومدم

دل به کدوم جاده بدم مهم نیست وقتی چشام به اوجه غم میرسن
مقصد هر مسافری تو باشی تمومه جاده ها بهم میرسن

**

http://www.faratext.com/6747/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%a8%da%a9-%d9%85%d8%a7%d9%81%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو