loading...

98music08

X متن آهنگ تکرار (Elect Edit) افشین آذری X تکست آهنگ تکرار (Elect Edit) افشین آذری X (Elect Edit) افشین آذری X آهنگ تکرار X آهنگ تکرار افشین آذری X متن آهنگ تکرار افشین آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 دوشنبه 08 بهمن 1397
X متن آهنگ تکرار (Elect Edit) افشین آذری X تکست آهنگ تکرار (Elect Edit) افشین آذری X (Elect Edit) افشین آذری X آهنگ تکرار X آهنگ تکرار افشین آذری X متن آهنگ تکرار افشین آذری X تکست آهنگ تکرار افشین آذری X افشین آذری X افشین آذری آهنگ تکرار X افشین آذری متن آهنگ تکرار X افشین آذری تکرار X آهنگ X آهنگ افشین آذری تکرار X متن آهنگ افشین آذری تکرار X تکست آهنگ افشین آذری تکرار X شعر آهنگ افشین آذری تکرار X کد X موزیک X متن آهنگ های افشین آذری

فکر نمی کردم که دیگه دوباره من عاشق بشم
برسونه خدا تو رو خراب اون چشات بشم
قربون اون صدای تو خماری چشای تو
حرفی ندارم به جز این الهی من فدای تو ، فدای تو
من بعد عشق اولم بعد شکست آخرم
نفرت شد عاشقی واسم باعث شد اینجوری بشم
اگه بخوای بری یه روز تو مثل عشق اولم
کمر من میشکنه و دیگه نمیشه پا بشم
من اشتباهمو دارم دوباره تکرار می کنم
دست خودم نیست به خدا می خوام دیوونه تر بشم


فکر نمی کردم که دیگه کسی رو دوست داشته باشم
من نمی خواستم که دیگه مهره ی تکراری باشم
خدایا ممنونم ازت که عشقمو پس نزدی
یه کاری کردی با دلم دوباره عاشقتر بشم
دوباره عاشقتر بشم
من بعد عشق اولم بعد شکست آخرم
نفرت شد عاشقی واسم باعث شد اینجوری بشم
اگه بخوای بری یه روز تو مثل عشق اولم
کمر من میشکنه و دیگه نمیشه پا بشم
من اشتباهمو دارم دوباره تکرار می کنم
دست خودم نیست به خدا می خوام دیوونه تر بشم

 







برچسب ها متن آهنگ تکرار (Elect Edit) افشین آذری تکست آهنگ تکرار (Elect Edit) افشین آذری (Elect Edit) افشین آذری آهنگ تکرار آهنگ تکرار افشین آذری متن آهنگ تکرار افشین آذری تکست آهنگ تکرار افشین آذری افشین آذری افشین آذری آهنگ تکرار افشین آذری متن آهنگ تکرار افشین آذری تکرار آهنگ آهنگ افشین آذری تکرار متن آهنگ افشین آذری تکرار تکست آهنگ افشین آذری تکرار شعر آهنگ افشین آذری تکرار کد موزیک متن آهنگ های افشین آذری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو