loading...

98music08

یه ماهه که دائم نگاه دله من به سمت یه ماههچه ماه قشنگی تو راهه یه عشقی باهامه که ماههنباشی تویه دنیا مگه میشه مگه میشه چی میشه اگه بمونی اگه میشه اگه میشهتو هستی که من اینجام که نمیرم که نمیرم چی میشه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 دوشنبه 01 بهمن 1397


یه ماهه که دائم نگاه دله من به سمت یه ماهه
چه ماه قشنگی تو راهه یه عشقی باهامه که ماهه
نباشی تویه دنیا مگه میشه مگه میشه چی میشه اگه بمونی اگه میشه اگه میشه
تو هستی که من اینجام که نمیرم که نمیرم چی میشه اگه بمونی تا نمیرم نمیرم

یه جایی تویه دلمه که جایه توئه تبی که تویه تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشقه دیوونه ایم که اگه اشاره کنی فدایه توئه

یه جایی تویه دلمه که جایه توئه تبی که تویه تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشقه دیوونه ایم که اگه اشاره کنی فدایه توئه

شعر آهنگ جدید مهدی احمدوند یه ماهه



قراره دوباره کنار دله بیقرارم بمونه

چه عشقی چه حسی چه حالی باهاش تو دله هردومونه

نباشی تویه دنیا مگه میشه مگه میشه چی میشه اگه بمونی اگه میشه اگه میشه
تو هستی که من اینجام که نمیرم که نمیرم چی میشه اگه بمونی تا نمیرم نمیرم

یه جایی تویه دلمه که جایه توئه تبی که تویه تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشقه دیوونه ایم که اگه اشاره کنی فدایه توئه

یه جایی تویه دلمه که جایه توئه تبی که تویه تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشقه دیوونه ایم که اگه اشاره کنی فدایه توئه
منبع:
http://www.jenabmusic.com







برچسب ها متن آهنگ یه ماهه مهدی احمدوند متن آهنگ دانلود آهنگ یه ماهه مهدی احمدوند با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام یه ماهه مهدی احمدوند دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید یه ماهه مهدی احمدوند کد آهنگ پیشواز همراه اول یه ماهه مهدی احمدوند Download Music یه ماهه مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو