loading...

98music08

آهنگ فکر احمد سلوفکر من نباش برو از زندگیم و پاتو پس بکشبه رویه اسم من تو ساده خط بکش به جای خط چشم که میشه راهمون جدافکر من نباش برو از زندگیمو ساکتو ببند به رویه این دیوونه چشمتو ببندبازم به من بخند

♥حسـ ــین♥ بازدید : 66 جمعه 28 دی 1397

آهنگ فکر احمد سلو

فکر من نباش برو از زندگیم و پاتو پس بکش
به رویه اسم من تو ساده خط بکش به جای خط چشم که میشه راهمون جدا

فکر من نباش برو از زندگیمو ساکتو ببند به رویه این دیوونه چشمتو ببند

بازم به من بخند نمونده عشقی بینه ما

بعد از این رفتن منم شبیه سایه باهاتم نموندی پای وعده هاتم تمومه حسه بینه ما
بعد از این رفتن دیگه به فکر من نباش نفس نفس زدی براش تمومه عشقه بینه ما

تکست آهنگ فکر احمد سلو



تمومه خستگی نشسته تو تنم و تو نکردی هیچ تلاشی برای بودنم

همینکه تو نباشی کافیه برای مردنم
تو خواستی آخرش جداشه راهمون با بغضه این صدا گرفته آسمون

چه ساده جون گرفت و حاله تو نشسته پای اون

بعد از این رفتن منم شبیه سایه باهاتم نموندی پای وعده هاتم تمومه حسه بینه ما
بعد از این رفتن دیگه به فکر من نباش نفس نفس زدی براش تمومه عشقه بینه ما







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل فکر احمد سلو کد آهنگ پیشواز همراه اول فکر احمد سلو Download Music دانلود آهنگ بیکلام فکر احمد سلو دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید فکر احمد سلو متن آهنگ فکر احمد سلو دانلود آهنگ فکر احمد سلو با کیفیت 320 فکر احمد سلو دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو