loading...

98music08

آهنگ دل من احمد آزاد\"احمد آزاد\"آشفته تر از جمله دلها دل منبازیچه بازیگر دنیا دل منآشفته تر از جمله دلها دل منبازیچه بازیگر دنیا دل منای دوست مزن زخم زبانم که چرابا شعله عشق سوخت سراپا دل منای دوست مزن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 پنجشنبه 27 دی 1397

آهنگ دل من احمد آزاد

"احمد آزاد"
آشفته تر از جمله دلها دل من
بازیچه بازیگر دنیا دل من
آشفته تر از جمله دلها دل من
بازیچه بازیگر دنیا دل من
ای دوست مزن زخم زبانم که چرا
با شعله عشق سوخت سراپا دل من
ای دوست مزن زخم زبانم که چرا
با شعله عشق سوخت سراپا دل من



دل دربدر عشق شد و رسوای جهان
چون سایه به دنبال غم عشق روان
در صحنه این بازی رندانه دل
من ماندم و این خسته تن و بار گران
در صحنه این بازی رندانه دل
من ماندم و این خسته تن و بار گران



آشفته تر از جمله دلها دل من
بازیچه بازیگر دنیا دل من
ای دوست مزن زخم زبانم که چرا
با شعله عشق سوخت سراپا دل من

میخانه عشق است عبادتگه دل
هر جان خراب عشق زیارتگه دل
دل ساغر عشق است و من ساغر دل
دیوانه ز عشق است دل و من دیوانه ز دل

آشفته تر از جمله دلها دل من
بازیچه بازیگر دنیا دل من
ای دوست مزن زخم زبانم که چرا
با شعله عشق سوخت سراپا دل من







برچسب ها دانلود آهنگ دل من احمد آزاد با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دل من احمد آزاد دانلود آهنگ جدید دل من احمد آزاد کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من احمد آزاد Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من احمد آزاد متن آهنگ دل من احمد آزاد دانلود آهنگ بیکلام دل من احمد آزاد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو