loading...

98music08

باز صدایه ساز چشایه باز نمیگم دیگه با من بساز با من بسازما به زیر ماه صدایه پا زندگی نبود به کام ماکم نبوده غم کنار هم یکی دیگه نشست جایه مناون چه ساده رفت دوباره برف تموم کرد عشقمونو با یه حرفاونی که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 46 جمعه 21 دی 1397

باز صدایه ساز چشایه باز نمیگم دیگه با من بساز با من بساز
ما به زیر ماه صدایه پا زندگی نبود به کام ما
کم نبوده غم کنار هم یکی دیگه نشست جایه من
اون چه ساده رفت دوباره برف تموم کرد عشقمونو با یه حرف
اونی که تویه قاب عکس پلومه واسه تمومه دیگه
دیگه حرفشم نزن بردیم عاشقم نبوده میره
با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشقه اون
اونی که تویه قاب عکس پلومه واسه تمومه دیگه
دیگه حرفشم نزن بردیم عاشقم نبوده میره
با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشقه اون


تکست آهنگ تار مو احمد سلو
من پشت تو شبیه کوه کم نشد از سرت یه تار مو
تو یه عشقه پاک دوباره خاک نشسته رویه عکس تویه قاب
من شکستمو میگم که حیف دوباره بغضه تو گلوم گرفت
اشک رو گونه هام نموندی پام مثله تو اومد تو عاشقونه هام
اونی که تویه قاب عکس پلومه واسه تمومه دیگه
دیگه حرفشم نزن بردیم عاشقم نبوده میره
با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشقه اون
اونی که تویه قاب عکس پلومه واسه تمومه دیگه
دیگه حرفشم نزن بردیم عاشقم نبوده میره
با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشقه اون







برچسب ها متن آهنگ تار مو احمد سلو آهنگ پیشواز رایتل تار مو احمد سلو دانلود موزیک ویدیو تار مو احمد سلو کد آوای انتظار همراه اول تار مو احمد سلو کد موزیک تار مو احمد سلو دانلود آهنگ جدید تار مو احمد سلو دانلود آهنگ تار مو احمد سلو دانلود آهنگ با لینک مستقیم تار مو احمد سلو متن ترانه تار مو احمد سلو تکست آهنگ تار مو احمد سلو کد آهنگ پیشواز ایرانسل تار مو احمد سلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو