loading...

98music08

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام خاطره بازی برای چی به غصه هام داری اضافه میکنی کسی کـه عاشقت شدو داری کلافه میکنی چی به سرت اومده که , دلت نمیشناسه منو بخاطر نگاه کی میشکنی احساس منو , منو منو من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 جمعه 14 دی 1397

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام خاطره بازی

برای چی به غصه هام داری اضافه میکنی

کسی کـه عاشقت شدو داری کلافه میکنی

چی به سرت اومده که , دلت نمیشناسه منو

بخاطر نگاه کی میشکنی احساس منو , منو منو منووووو

میدونم بازی شد خیلی با احساسم , اما برمیگردی من تورو میشناسم

به همین عکساتم دل من راضی شد , سهم من تو بارون خاطره بازی شد

 

کجای شهرو بعد تو شبونه زیرو رو کنم , دنبال رد عطر تو لباس کیو بو کنم

کجا صداکنم تورو کـه بشنوی درد منو

بهم بگی نگاه کی از تو جدا کرده منو

میدونم بازی شد خیلی با احساسم ,اما برمیگردی من تورو میشناسم

به همین عکساتم دل من راضی شد سهم من تو بارون خاطره بازی شد


دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام خاطره بازی n hik' [ndn lsu n sudnd fh khl ohxvi fhcd nhkg آهنگ جدید آهنگ جدید خاطره بازی مسعود سعیدی آهنگ های تابستان94 آهنگ های مرداد 94 اهنگ جدید خاطره بازی مسعود سعیدی تکس اهنگ خاطره بازی مسعود سعیدی تکست آهنگ خاطره بازی مسعود سعیدی تکست اهنگ خاطره بازی مسعود سعیدی جدیدترین اهنگ خاطره بازی مسعود سعیدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید خاطره بازی مسعود سعیدی دانلود اهنگ جدید خاطره بازی مسعود سعیدی دانلود اهنگهای جدید خرداد دانلود اهنگهای جدید خرداد94 متن آهنگ خاطره بازی مسعود سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو