loading...

98music08

,    ,    متن آهنگ حمید هیراد بنام نیمه جانم,    دانلود اهنگ حمید هیراد نیمه جانم,    دانلود اهنگ نیمه جانم,    دانلود اهنگ ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 دوشنبه 10 دی 1397



,   
,    متن آهنگ حمید هیراد بنام نیمه جانم
,    دانلود اهنگ حمید هیراد نیمه جانم
,    دانلود اهنگ نیمه جانم
,    دانلود اهنگ نیمه ی جانم
,    حمید هیراد نیمه جانم 320
,    دانلود اهنگ جان حمید هیراد
,    اهنگ شاد نیمه جانم
,    دانلود کامل نیمه جانم
,    دانلودکامل اهنگ نیمه جانم

 

مینشینم با تو و دورت حصار میکشم ناز چشمان تو را بی اختیار میکشم ♪
مینشینی پیش مهتاب و تو ناز میکنی کام این دیوانه را هر شب تو باز میکنی ♪
نیمه ی جانم ای نیمه ی جان چه حالی دارم امشب ♪
روح و روانم آرام جهانم هواتو دارم امشب ♪
نیمه ی جانم ای نیمه ی جان چه حالی دارم امشب ♪
روح و روانم آشوب زمانم چه یاری دارم امشب ♪
بارم ای یار یار بارم یار ای یار یار ♪
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار ♪
بارم ای یار یار بارم یار ای یار یار ♪
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار ♪

UpMusicTag دانلود آهنگ جدید حمید هیراد نیمه ی جانم

از عشقت بند بند این دل دیوانه میلرزد خرابم میکنی هردم خرابی با تو می ارزد ♪
ندارم طاقت دل کندن از تو که هم جان از تو دارم هم تن از تو ♪
آخه عاشق شده این دل پریشون شده این دل ♪
آخه عاشق شده این دل مست و مجنون شده این دل ♪
نیمه ی جانم ای نیمه ی جان چه حالی دارم امشب ♪
روح و روانم آرام جهانم هواتو دارم امشب ♪
نیمه ی جانم ای نیمه ی جان چه حالی دارم امشب ♪
روح و روانم آشوب زمانم چه یاری دارم امشب ♪
بارم ای یار یار بارم یار ای یار یار ♪
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار ♪
بارم ای یار یار بارم یار ای یار یار ♪
جانم ای جان جان ای یارم یار ای یار یار ♪

♪♪♫♫♪♪♯

توضیحات تکمیلی حمید هیراد در اینستاگرام :

عشق را با وجود شما آموختم

آهنگ جدید به نام(نیمه جان) در هوای من جز

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D9%87%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D9%85/







برچسب ها متن آهنگ حمید هیراد بنام نیمه جانم دانلود اهنگ حمید هیراد نیمه جانم دانلود اهنگ نیمه جانم دانلود اهنگ نیمه ی جانم حمید هیراد نیمه جانم 320 دانلود اهنگ جان حمید هیراد اهنگ شاد نیمه جانم دانلود کامل نیمه جانم دانلودکامل اهنگ نیمه جانم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو