loading...

98music08

آهنگ هر چی آرزوی خوبه مال تو احسان خواجه امیریهر چی آرزوی خوبه مال تو هر چی که خاطره داری مال من اون روزای عاشقونه مال تو این شبای بیقراری مال من منم و حسرت با تو ما شدن توئی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 چهارشنبه 28 شهریور 1397

آهنگ هر چی آرزوی خوبه مال تو احسان خواجه امیری
هر چی آرزوی خوبه مال تو 
هر چی که خاطره داری مال من 
اون روزای عاشقونه مال تو 
این شبای بیقراری مال من 

منم و حسرت با تو ما شدن 
توئی و بدون من رها شدن


آخر غربت دنیاس مگه نه؟ 
اول دوراهی آشنا شدن 


تو نگاه آخر تو 
آسمون خونه نشین بود 
دلتو شکسته بودن 
همه ی قصه همین بود 

می تونستم با تو باشم 
مثل سایه مثل رؤیا 
اما بیدارم و بی تو 
مثل تو تنهای تنها 

هر چی آرزوی خوبه مال تو 
هر چی که خاطره داری مال من 
اون روزای عاشقونه مال تو 
این شبای بیقراری مال من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو