loading...

98music08

دانلود آهنگ  هر جور میخوای جمشید ,دانلود آهنگ  هر جور میخوای جمشید  ریمیکس Remix,متن آهنگ  هر جور میخوای جمشید ,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول  هر جور میخوای جمشید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 117 چهارشنبه 28 شهریور 1397

دانلود آهنگ  هر جور میخوای جمشید ,دانلود آهنگ  هر جور میخوای جمشید  ریمیکس Remix,متن آهنگ  هر جور میخوای جمشید ,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول  هر جور میخوای جمشید ,Download New Music,دانلود آهنگ  هر جور میخوای جمشید  کیفیت 320,دانلود موزیک جدید,کد آوای انتظار همراه اول  هر جور میخوای جمشید ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  هر جور میخوای جمشید ,

آهنگ هر جور میخوای جمشید 
» شاعر : بابک رادمنش
» آهنگ ساز : بابک رادمنش
» تنظیم : ( بارون )
 
دانلود موزیک ویدیو هر جور میخوای

گرفتاری من اینه که قلبی مهربون دارم
شکستیش بارها اما هنوز نام و نشون دارم
گرفتاریم از اینه که خطا کردی و بخشیدم
یه عالم پیش چشمم بود ولی تنها تورو دیدم

تمام مشکلم اینه که می میرم بدون تو
عزیزم هستی و جونم آخه بسته به جون تو
و تنها خواهشم اینه تو باشی در کنار من
می سازم با غم پاییز اگه باشی بهار من
می سازم با غم پاییز اگه باشی بهار من

هرجور می خوای دلم رو بسوزون 
هرجور می خوای اسب دلو بتازون
خسته نمی شم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق
همراز من شده گل شقایق

کاشکی کمی هم بد بودم
سیل اشکام و سد بودم
کاشکی می شد منم مثل تو
رنجوندنو بلد بودم
نه اینکه با رنگی پریده 
عاشق مستند بودم

هرجور می خوای دلم رو بسوزون 
هرجور می خوای اسب دلو بتازون
خسته نمی شم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق
همراز من شده گل شقایق

نزد عاشق غم دل بیش و کمش شیرینه
نغمه بانگ طرب زیر و بمش شیرینه
بازی عشق و جنون با همی سختی هاش
گر به مقصد برسه پیچ و خمش شیرینه
گر به مقصد برسه پیچ و خمش شیرینه

هرجور می خوای دلم رو بسوزون 
هرجور می خوای اسب دلو بتازون
خسته نمی شم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق
همراز من شده گل شقایق

 







برچسب ها دانلود آهنگ هر جور میخوای جمشید دانلود آهنگ هر جور میخوای جمشید ریمیکس Remix متن آهنگ هر جور میخوای جمشید دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول هر جور میخوای جمشید Download New Music دانلود آهنگ هر جور میخوای جمشید کیفیت 320 دانلود موزیک جدید کد آوای انتظار همراه اول هر جور میخوای جمشید کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر جور میخوای جمشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو