loading...

98music08

شعر مداحی, نوحه حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,دانلود نوحه زیبا, سینه زنی,دانلود  مداحی جدید,گلچین مداحی,متن مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,سبک مداحی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 جمعه 23 شهریور 1397

شعر مداحی, نوحه حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,دانلود نوحه زیبا, سینه زنی,دانلود  مداحی جدید,گلچین مداحی,متن مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,سبک مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا مداحی,دانلود مداحی,متن مداحی,شعر مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,تکست مداحی  حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,دانلود نوحه جدید و زیبا,دانلود مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,دانلود نوحه حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا,

متن مداحی حسین سیب سرخی
چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا

چه حالی داره ای خدا

سینه زدن تو کربلا

غسل زیارت از فرات

نگاه به گنبد طلا

کربلا عشقت منو

دیوونه کرد

از تو چه پنهون آقا جون

دیگه امیدی ندارم

عمرم کفاف بده بیام

سر رو ضریحت بذارم

میگن نمیدونی چقدر

قشنگه بین الحرمین


دور تا دورش نخلای سبز

صفا میدن به عالمین

کربلا عشقت منو

دیوونه کرد

زندگی و حیات من

بدون تو جهنمه

خاطرخواتم دیوونتم

دوست دارم یه عالمه

داد میزنم دیوونتم

تا در رو روم وا بکنی

دیوونتو ببینی و فکری به حال ما کنی

همه میگن دیوونه ها آواره و در به درن

شبا اسیر روضه و از غم تو بی صبرن

کربلا عشقت منو دیوونه کرد

گریه برای بچه هات

برای من توشه شده

این قدر برات سینه زدم

دلم یه شش گوشه شده

گمان کنم  دشمنان خیز

به کام من زبان

ز دور بسکه با سرت

سر اشاره می کنند

سر تو را به روی نی

هر چه نظاره می کنم

سیر نمی شود دلم

نگه دوباره می کنم

به دختران خود بگو

که گوشواره ها چه شد

گریه به گوشواره نه

به گوش پاره ها چه شد

 

 

 

 

 
http://babolharam.mihanblog.com/







برچسب ها شعر مداحی نوحه حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا دانلود نوحه زیبا سینه زنی دانلود مداحی جدید گلچین مداحی متن مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا سبک مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا مداحی دانلود مداحی متن مداحی شعر مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا تکست مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا دانلود نوحه جدید و زیبا دانلود مداحی حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا دانلود نوحه حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا حسین سیب سرخی چه حالی داره ای خداسینه زدن تو کربلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو