loading...

98music08

   آهنگ نگاهم حبیبکد آوای انتظار همراه اول  نگاهم حبیب,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  نگاهم حبیب,دانلود آهنگ  نگاهم حبیب کیفیت 320,دانلود آهنگ  نگاهم حبیب,متن آهنگ  نگاهم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 دوشنبه 19 شهریور 1397

 

 آهنگ نگاهم حبیب
کد آوای انتظار همراه اول  نگاهم حبیب,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  نگاهم حبیب,دانلود آهنگ  نگاهم حبیب کیفیت 320,دانلود آهنگ  نگاهم حبیب,متن آهنگ  نگاهم حبیب,کد آهنگ پیشواز همراه اول  نگاهم حبیب,دانلود آهنگ  نگاهم حبیب رمیکس Remix,
 همیشه نگاهم به راهت میشینه
برا رفتن تو تب اخرینه
برا رفتن تو تب اخرینه
براهی که رفتی اگر سرنوشته
هنوز اسم خوبت رو قلبم نوشته
هنوز اسم خوبت رو قلبم نوشته
بهارم تو بودی, تبارم تو بودی
کتاب دلم را, تو با عشق ربودی
گناهم تو بودی, ثوابم تو بودی

به من هر چه دادی,دلم را ربودی

 

 آهنگ نگاهم حبیب

 همیشه نگاهم به راهت میشینه
برا رفتن تو تب اخرینه
برا رفتن تو تب اخرینه
براهی که رفتی اگر سرنوشته
هنوز اسم خوبت رو قلبم نوشته
هنوز اسم خوبت رو قلبم نوشته
بهارم تو بودی, تبارم تو بودی
کتاب دلم را, تو با عشق ربودی
گناهم تو بودی, ثوابم تو بودی

به من هر چه دادی,دلم را ربودی







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول نگاهم حبیب کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگاهم حبیب دانلود آهنگ نگاهم حبیب کیفیت 320 دانلود آهنگ نگاهم حبیب متن آهنگ نگاهم حبیب کد آهنگ پیشواز همراه اول نگاهم حبیب دانلود آهنگ نگاهم حبیب رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو