loading...

98music08

دلم فقط تو رو میخواد بی تو سکوت و گریه بی تو شبا گلایه با تو سفر به بوسه منو بگیر از سایه دلم فقط تو رو میخواد دلم فقط تو رو میخواد ای کاش که مال من بشی دلم فقط تو رو میخواد ای عشق بی بهونه ای حر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 چهارشنبه 14 شهریور 1397

دلم فقط تو رو میخواد

بی تو سکوت و گریه
بی تو شبا گلایه
با تو سفر به بوسه
منو بگیر از سایه
دلم فقط تو رو میخواد
دلم فقط تو رو میخواد
ای کاش که مال من بشی
دلم فقط تو رو میخواد

ای عشق بی بهونه
ای حرف عاشقونه

https://talk.patoghu.com/thread188273-5.html


برای تو میمیرم
بذار دنیا بدونه
ای لاله بهاری
تو عشق موندگاری
منو بچین از غصه
هر لحظه بیقراری
دلم فقط تو رو میخواد
دلم فقط تو رو میخواد
ای کاش که مال من بشی
دلم فقط تو رو میخواد
از شب نمیهراسم
اگه رویا تو باشی
میرم به جنگ دنیا
اگه از من جدا شی

دلم فقط تو رو میخواد
دلم فقط تو رو میخواد
ای کاش که مال من بشی
دلم فقط تو رو میخواد
دلم فقط تو رو میخواد
دلم فقط تو رو میخواد
ای کاش که مال من بشی
دلم فقط تو رو میخواد

دلم فقط تو رو میخواد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو