loading...

98music08

دو پا دارم دو پا ديگه عاشقمو فراري ، فراري بگو که تا اخرشم هوای عشق داری وقته فراره وقتشه در بریم بیایین از این جا همه زودتر بریم یه قلب دیوونه دارم توپ توپ میتپه از عشق چشمات تاپ توپ عاشقمو هیچكی سرش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 چهارشنبه 14 شهریور 1397

دو پا دارم دو پا ديگه عاشقمو فراري ، فراري
بگو که تا اخرشم هوای عشق داری
وقته فراره وقتشه در بریم
بیایین از این جا همه زودتر بریم
یه قلب دیوونه دارم
توپ توپ
میتپه از عشق چشمات
تاپ توپ
عاشقمو هیچكی سرش نمیشه
بزن بریم دوست دارم همیشه
فراریم فراری
از همه کس فراری
از همه جا فراری

https://talk.patoghu.com/thread188273-5.html


فراریم فراری
فراریم فراری
فراری فراری
فراری
(yeaaah)
اینجا بگیر بگیره
فراری گوشه گیره
دلش یه جا اسیره
فراری گوله میره
فراریم فراری
از همه کس فراری
از همه جا فراری
فراریم فراری
فراریم فراری
فراری فراری
فراری
(yeaaah)
بذار بگن زديم به چاك
بذار بگن ترسيديم
ميريم يه جا غم نباشه
بذار بگن بريديم
فراري و فرارو فوت آبم
خسته از اين همه سوال جوابم
فراریم فراری
از همه کس فراری
از همه جا فراری
فراریم فراری
فراریم فراری
فراری فراری
فراری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو