loading...

98music08

آهنگ میتونست پسران آفتاب تا تونست منو سوزوندوخودشو تو دل نشوندو عشق و از چشام نخوندو رفت و پیش من نموندومیدونست تنهایی درده, رفت که دیگه بر نگرده, ولی از چشام نخوند که, دل, منو دیوونه کردهمیدونست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 یکشنبه 11 شهریور 1397

آهنگ میتونست پسران آفتاب

 تا تونست منو سوزوندوخودشو تو دل نشوندو عشق و از چشام نخوندو رفت و پیش من نموندو

میدونست تنهایی درده, رفت که دیگه بر نگرده, ولی از چشام نخوند که, دل, منو دیوونه کرده
میدونست دلم اسیره, ولی رفت
میدونست گریم می گیره, ولی رفت
میدونست تنهایی سخته, میدونست 
میتونست باهام بمونه, نتونست


میدونست دلم شکسته, ولی رفت 
غم اون به دل نشسته,ولی رفت 
میدونست تنهایی سخته, میدونست 
میتونست باهام بمونه, نتونست


میتونست منو برونه از خودش, پس بگو, دوست دارم ها چی شدش 
میتونست بازم کنارم بمونه
بدونه, بی اون میمیرم بدونه
.
.
.

میدونست دلم اسیره, ولی رفت
میدونست گریم می گیره, ولی رفت
میدونست تنهایی سخته, میدونست 
میتونست باهام بمونه, نتونست 

میدونست دلم شکسته, ولی رفت 
غم اون به دل نشسته,ولی رفت 
میدونست تنهایی سخته, میدونست 
میتونست باهام بمونه, نتونست







برچسب ها متن آهنگ میتونست پسران آفتاب دانلود آهنگ میتونست پسران آفتاب رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول میتونست پسران آفتاب کد آهنگ پیشواز ایرانسل میتونست پسران آفتاب دانلود آهنگ میتونست پسران آفتاب کد آهنگ پیشواز همراه اول میتونست پسران آفتاب دانلود آهنگ میتونست پسران آفتاب کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو