loading...

98music08

عاشقي كار تو نبود من عاشقت بودم و بس همه احساس منو كشتي تو بر پاي هوس اما هنوز دوست دارم به جون اون كه دوس داري    وقتي كه اسم تو مياد  روي لبم شكسته ميشه اين قفسبهش بگي

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 جمعه 19 مرداد 1397

عاشقي كار تو نبود من عاشقت بودم و بس

همه احساس منو كشتي تو بر پاي هوس

 اما هنوز دوست دارم به جون اون كه دوس داري    

وقتي كه اسم تو مياد  روي لبم شكسته ميشه اين قفس

بهش بگين پيشم نياد بگين كه رفت مسافرت

کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی,متن آهنگ عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی,دانلود آهنگ عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی رمیکس Remix,دانلود آهنگ عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی,دانلود آهنگ عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی,




به پاي عشق الكي هرچي كه داشت گذاشتو رفت  

بهش بگين همين روزا توي دلم ميكشمش

خدا نياره اون روزو بيفته چشمام تو چشش

ديوونه بود اما دلم ديوونه تر از عشق اون               

قلبمو زد به نامشو پر زدو رفت از آشيون

بهش بگين چقدر دوسش دارم بهش بگين اسمشو رو لبهام ميذارم 

بهش بگين پيشم نياد بگين كه رفت مسافرت  

بهش بگين همين روزا توي دلم ميكشمش 

خدا نياره اون روزو بيفته چشمام تو چشش .

خدا نياره اون روزو...

 دانلود آهنگ عاشقی از مرتضی سرمدی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی متن آهنگ عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی دانلود آهنگ عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی رمیکس Remix دانلود آهنگ عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی دانلود آهنگ عاشقی (1) مرتضی سرمدی از آلبوم عاشق واقعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو