loading...

98music08

آهنگ سه خط موازی امیر احسان فدایی دیگه تمومه فرصتم، چقد عجیبه قسمتمخدا میخواست که قلب من پیشت بمونهدارم میرم از این قفسمنو یه قلب بی نفس، به زندگی نمی رسونهبه زندگی نمی رسونهمن دیگه آرومم ببینهرچ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 سه شنبه 16 مرداد 1397

آهنگ سه خط موازی امیر احسان فدایی


 دیگه تمومه فرصتم، چقد عجیبه قسمتم
خدا میخواست که قلب من پیشت بمونه

دارم میرم از این قفس
منو یه قلب بی نفس، به زندگی نمی رسونه


به زندگی نمی رسونه

من دیگه آرومم ببین
هرچی که داشتم بعد از این
تو سینه ی تو یادگاره

به جای من نفس بکش
صدای من با هر تپش
تو نبض تو ادامه داره

چی از خدا بخوام
همین بسه برام
که قلب من هنوز بیداره

من دیگه آرومم ببین
هرچی که داشتم بعد از این
توسینه ی تو یادگاره

به جای من نفس بکش

صدای من با هر تپش
تو نبض تو ادامه داره

چی از خدا بخوام
همین بسه برام
که قلب من هنوز بیداره

من دیگه آرومم ببین
هر چی که داشتم بعد از این
توسینه ی تو یادگاره

به جای من نفس بکش
صدای من توو هر تپش
تو نبض تو ادامه داره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو