loading...

98music08

 ای ساقی آرامم کن دیوانه ام رامم کنمن خسته ایامم ساقی تو آرامم کنگمگشته ای در خویشم ساقی تو پیدایم کنبا ساغر شیدایی سرمست و شیدایم کن در سینه پنهان کردم فریاد آوازم را محض خدا روزگار مش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 سه شنبه 09 مرداد 1397

 ای ساقی آرامم کن دیوانه ام رامم کن
من خسته ایامم ساقی تو آرامم کن
گمگشته ای در خویشم ساقی تو پیدایم کن
با ساغر شیدایی سرمست و شیدایم کن 
در سینه پنهان کردم فریاد آوازم را 
محض خدا روزگار مشکن دگر سازم را
من مرغ خوش آواز این شهرم می دانم می دانی
کز رنج این خاموشی می گریم در خلوت پنهانی


از جان ما چه خواهی ای دست بیرحم زمونه

تا کی به تیر ناحق می گیری قلب ما نشونه
در سینه پنهان کردم فریاد آوازم را 
محض خدا روزگار مشکن دگر سازم را 
ای ساقی آرامم کن دیوانه ام رامم کن
من خسته ایامم ساقی تو آرامم کن
گمگشته ای در خویشم ساقی تو پیدایم کن
با ساغر شیدایی سرمست و شیدایم کن 
سرمست و شیدایم کن ...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو