loading...

98music08

 سازمو بردارم برم پایین چشمه بشینمشاید که عکس رخ اون دلبر نازنینمو آب بیاره ببینمبرای من یه حسرته که یک روز از باغ لباشبه پای جونم بزنم گل بوسه ای بچینم و گل بوسه ای بچینمخدا می دونه هر دفعه وقتی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 سه شنبه 09 مرداد 1397

 سازمو بردارم برم پایین چشمه بشینم
شاید که عکس رخ اون دلبر نازنینمو آب بیاره ببینم

برای من یه حسرته که یک روز از باغ لباش
به پای جونم بزنم گل بوسه ای بچینم و گل بوسه ای بچینم

خدا می دونه هر دفعه وقتی اونو میبینمش
حرفا میرن ز یاد من حرفا میرن ز یاد من


میشم اسیر اون نگاش اسیر اون قد و بالاش
درنمیاد صدای من در نمیاد صدای من
ساز باوفای من همدم تنهایی من
با تو به عالم می رسه صدای شیدایی من
ساز باوفای من همدم تنهایی من
با تو به عالم می رسه صدای شیدایی من


دلم میخواد داد بزنم چرا نگارم نمیاد
چرا با این که میخوامش اون منو اصلا" نمی خواد
چرا تو سینه ی گلش یه قلب سنگی می زنه
عروس هر انجمنه و بلا و شیرین سخنه
خیلی قشنگ و دلرباست قشنگتر از فرشته هاست
از دو لبش گل می ریزه اما معلم جفاست
خیلی قشنگ و دلرباست قشنگتر از فرشته هاست
از دو لبش گل می ریزه اما معلم جفاست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو