loading...

98music08

دست دست اشکین دو صفر نود و هشتدست دست مهدی حسینی هم هستقر بده آی قلقلیقر بده آی قلقلیقر بده آی قلقلیقر بده آی قلقلیگرد و تپل و نازیبا دل من نکن بازیخیلی زبون درازیچرا با من نمیسازیمیترسم یهو یکی تورو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 323 شنبه 06 مرداد 1397

دست دست اشکین دو صفر نود و هشت

دست دست مهدی حسینی هم هست

قر بده آی قلقلی

قر بده آی قلقلی


قر بده آی قلقلی

قر بده آی قلقلی

گرد و تپل و نازی

با دل من نکن بازی

خیلی زبون درازی

چرا با من نمیسازی

میترسم یهو یکی تورو کف کف کف بره

میترسم قلقلی از دست دست دست بره

اگه بدزدنت میمیرم من تورو پس میگیرم



قر قر قر قر قلقلی

بگو صبح تا شب کجا ولی

با مدل موی فرفری

با لباس مارک بربری

با لباس مارک بربری

حالا قل و قل و قل و قل و قلقلی

بگو صبح تا شب کجا ولی

با مدل موی فرفری

با لباس مارک بربری

با لباس مارک بربری

قر بده آی قلقلی

قر بده آی قلقلی

قر بده آی قلقلی

قر بده آی قلقلی

مهدی حسینی

گرد و تپل و نازی

با دل من نکن بازی

خیلی زبون درازی

چرا با من نمیسازی

میترسم یهو یکی تورو کف کف کف بره

میترسم قلقلی از دست دست دست

علیرضاز

دست میزنم تردی تپلی

دل منو آخه بردی کپلی

همه با هم سوتای بلبلی

علیشمس

(سوت)

(سوت)

اشکین۰۰۹۸

میخونه رضاز علی رضاز

علیرضاز

بده من اون تلتو

این ور و اون ور دلتو

خودتو مختو که خوردم بعد میگی که چه کوری خوندم

علیشمس

بده اون میکروفو.نو دست علیشمس کپلی موی فوکولی

تو گلی یادت میره به من دادی قولی

  بمونی پیشم مثل پیشی شم میوووو کنی که بگی من واسه علیشم

میگیرمتو گربه میشم

بوس بده بیا پیشم

اگه نیای تو پیشم

یهو میرم میپیچم

اشکین۰۰۹۸

میترسم یهو یکی تورو کف کف کف بره

میترسم قلقلی از دست دست دست بره

اگه بدزدنت میمیرم

من تورو پس میگیرم

قر قر قر قر قلقلی

بگو صبح تا شب کجا ولی

با مدل موی فرفری

با لباس مارک بربری

با لباس مارک بربری

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو