loading...

98music08

,    ,    دانلود آهنگ سهراب اسدی یادگاری,    دانلود اهنگ سهراب اسدی اگه یک روز منو دیدی,    دانلود آهنگ سهراب اسدی گل من,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 102 یکشنبه 17 تیر 1397


,   
,    دانلود آهنگ سهراب اسدی یادگاری
,    دانلود اهنگ سهراب اسدی اگه یک روز منو دیدی
,    دانلود آهنگ سهراب اسدی گل من
,    دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی
,    متن آهنگ یادگاری سهراب اسدی
,    سهراب اسدی یادم نبودی
,    دانلود آلبوم سقوط سهراب اسدی
,    دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 94
,    سهراب اسدی اشک چشمام

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%AF%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

یادگاری سهراب اسدی

اگه یک روز منو دیدی تو خیابونای این شهر
خودتو نزن به اون راه نگو با دلم شدی قهر
اگه هنوز توی خونت یادگاری مو داری
نگاشون کن که شاید چهرمو به یاد بیاری
یادرگاریت پوسیده از بس که لبم اونو بوسیده
این دل من از تو رنجیده عشقم
نفسم دیگه بریده از بس که به من اون خندیده
اون کس که منتظره من بی تو ببینه عشقـم
نه دیگه بسه گریه نکن اون که گریه نمیکنه
تو بی گناه سوختی واسش فرقی نمیکنه
زیـر پاهاتو نگاه کن ببین یه دل
با همه احساساتش له شـده
تو همونی که یه روزی میگفتی دلم
خونه امید آرزوی تو شـده

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ سهراب اسدی دانلود اهنگ سهراب اسدی 95 دانلود آهنگ های قدیمی سهراب اسدی دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 94 دانلود آلبوم رقیب سهراب اسدی دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 96 دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی ۹۶ اهنگ جدید سهراب اسدی 96 دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی دانلود آهنگ سهراب اسدی یادگاری دانلود اهنگ سهراب اسدی اگه یک روز منو دیدی دانلود آهنگ سهراب اسدی گل من متن آهنگ یادگاری سهراب اسدی سهراب اسدی یادم نبودی دانلود آلبوم سقوط سهراب اسدی سهراب اسدی اشک چشمام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو