loading...

98music08

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام باتو Download New Happy Music Nariman BaTo دانلود اهنگ جدید با تو نریمان،دانلود جدیدترین آهنگ نریمان باتو برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 دوشنبه 07 بهمن 1398

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام باتو

Download New Happy Music Nariman BaTo

دانلود اهنگ جدید با تو نریمان،دانلود جدیدترین آهنگ نریمان باتو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

تکست و متن آهنگ با تو از نریمان_نریمان باتو

دوستت دارم میدونی تو قلبم کسی و را نمیدم غیر از تو

به تو وابسته شده احساسم

عشق من تو هم یکم عاشق شو

وقتی خوشحالی ها غمام گم میشن

خنده هات تمومه دنیای منه

 

اسم تو همیشه رو لبهامه

اول و آخره حرفای منه

اول و آخره حرفای منه

با تو بهتر میشه حال من

راحته خیاله من

وقتی باشی مال من چی میخوام

اسمم رولبهات قشنگتره این برام یه باوره میمونم تا اخرش رو حرفام

با تو بهتر میشه حال من

راحته خیاله من

وقتی باشی مال من چی میخوام

اسمم رولبهات قشنگتره این برام یه باوره میمونم تا اخرش رو حرفام

جون دلت با دل من هر چی میخواد

بذار بگم تا همیشه توی دل من جاته

نمیتونه کسی مثل من دیوونه

همیشه عاشقت بمونه

کی همیشه باهاته

 صدای تو تو گوشمه هوای تو تو سرمه

زندگیمو میدم

جون منی همیشه همراه منی

همه دنیا رو گشتم تا به تو رسیدم،به تو رسیدم

با تو بهتر میشه حال من

راحته خیاله من

وقتی باشی مال من چی میخوام

اسمم رولبهات قشنگتره این برام یه باوره میمونم تا اخرش رو حرفام

با تو بهتر میشه حال من

راحته خیاله من

وقتی باشی مال من چی میخوام

اسمم رولبهات قشنگتره این برام یه باوره میمونم تا اخرش رو حرفام

 
دانلود آهنگ جدید نریمان با توچقدر این آهنگ را دوست داشتید؟ ۲ Votes
بخش دانلود فایل :
دانلود آهنگ جدید نریمان با تو
دانلود آهنگ
آموزش دانلود:
برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه Save Link As ... را بزنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو