loading...

98music08

,    متن اهنگ مجتبی غلامی,    متن آهنگ جدید یاسین غلامی,    متن اهنگ یاسین غلامی یه نفر هست,    متن اهنگ یاسین غلامی خیالاتی,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 یکشنبه 01 دی 1398


,    متن اهنگ مجتبی غلامی
,    متن آهنگ جدید یاسین غلامی
,    متن اهنگ یاسین غلامی یه نفر هست
,    متن اهنگ یاسین غلامی خیالاتی
,    متن اهنگ یاسین غلامی این دل دیوونه
,    متن اهنگ ایمان غلامی میگفت
,    اهنگ خیالاتی یاسین غلامی
,    متن اهنگ یاسین غلامی دل دیوونه
,    متن اهنگ یاسین غلامی عاشقتم
,    متن آهنگ
,   

یه نفر هست دلم دستشه دیگه وقتشه

بهش بگم عاشقشم حس منم دستشه

یه نفر هست که هر شب توی خوابمه

توی بیداری من هر لحظه کنارمه

یه نفر هست که قلبم واسه اون میزنه

همه میدونن که جونمو واسه اون میدمش

یه نفر هست که عقل از سر من میبره

یه نفر که ناز چشماشو دلم میخره

تو تک ستاره منی نری یه روز دل بکنی

خودت میدونی آخرش هر جا بری مال منی

تو تک ستاره منی نری یه روز دل بکنی

خودت میدونی آخرش هر جا بری مال منی

♫♫♫

متن آهنگ یه نفر هست یاسین غلامی

♫♫♫

تو دستات دل من گیره اون حرفهات یادم نمیره

عشقم باش آرومم کن واسه لبخندات آدم میمیره

تو دستات دل من گیره اون حرفهات یادم نمیره

عشقم باش آرومم کن واسه لبخندات آدم میمیره

تو تک ستاره منی نری یه روز دل بکنی

خودت میدونی آخرش هرجا بری مال منی

تو تک ستاره منی نری یه روز دل بکنی

خودت میدونی آخرش هرجا بری مال منی







برچسب ها متن اهنگ مجتبی غلامی متن آهنگ جدید یاسین غلامی متن اهنگ یاسین غلامی یه نفر هست متن اهنگ یاسین غلامی خیالاتی متن اهنگ یاسین غلامی این دل دیوونه متن اهنگ ایمان غلامی میگفت اهنگ خیالاتی یاسین غلامی متن اهنگ یاسین غلامی دل دیوونه متن اهنگ یاسین غلامی عاشقتم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو