loading...

98music08

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از توفان کرمی بنام توفان دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ متن ترانه و آهنگ : هادی زینتی / تنظیم : مهرداد احمدی زاده Downlo

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 دوشنبه 06 آبان 1398

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از توفان کرمی بنام توفان

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن ترانه و آهنگ : هادی زینتی / تنظیم : مهرداد احمدی زاده

Download Song By Toofan Karami - Toofan

***

متن آهنگ توفان از توفان کرمی

***

دل من دستته دیگه بسته دیوونه برگرد

 

چجوری بهت بگم که دوریت از دلم چشمامو تر کرد

دلی که بی قراره دیگه چاره نداره

بارونه که دوباره از تو چشمام می باره

میری آخه که چیشه بمون واسه ی همیشه

اسم تو رو نوشتم دوباره روی شیشه

شهر رو شلوغ کن بیا بیا حالمو خوب کن بیا

امشبو اینجا بمون نرو نرو به این زودیا

با چشمات یه کاری کردی که دلم جادو شه

پیش مردم همه جا دست و دل من رو شه

من یه توفانمو با دیدن تو آرومم ..

منو دوست داره هنوزم اینو خوب میدنم

دلی که بی قراره دیگه چاره نداره

بارونه که دوباره از تو چشمام می باره

میری آخه که چیشه بمون واسه ی همیشه

اسم تو رو نوشتم دوباره روی شیشه

شهر رو شلوغ کن بیا بیا حالمو خوب کن بیا

امشبو اینجا بمون نرو نرو به این زودیا

***

دانلود با کیفیت 320

حجم : 8.45MB

دانلود با کیفیت 128

حجم : 3.42MB

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو