loading...

98music08

متن آهنگ جدید شهاب شهرزاد به نام عاشقونه دل من واسه خودِ من، دل من واسه دوتامون دل من تنگه برای شبِ عاشقونه هامون دست من خالیه از تو؛ از تو که پُری از احساس من همونم که یه روزی، عاشقونه تو رو می خواس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 شنبه 04 آبان 1398

متن آهنگ جدید شهاب شهرزاد به نام عاشقونه

دل من واسه خودِ من، دل من واسه دوتامون
دل من تنگه برای شبِ عاشقونه هامون
دست من خالیه از تو؛ از تو که پُری از احساس
من همونم که یه روزی، عاشقونه تو رو می خواس

هی می گن دیوونه بس کن! بگذر و دَس بکش از عشق!
می گن آخرش جنونه، دیگه پا پَس بکش از عشق!
امّا من، دنیامو می دَم، واسه ی به تو رسیدن
نه بدونِ تو نمی شه بی هوا نفس کشیدن

من می گم از تو ندارم حتی عکسِ یادگاری
تو برام زیباییاتو توی آینه جا می ذاری

 

ولی آیینه حریفِ دل تنگِ من نمی شه
می بینم تنهاییامو؛ دوبرابرِ همیشه

هی می گن دیوونه بس کن! بگذر و دَس بکش از عشق!
می گن آخرش جنونه، دیگه پا پَس بکش از عشق!
امّا من، دنیامو می دَم، واسه ی به تو رسیدن
نه بدونِ تو نمی شه بی هوا نفس کشیدن

دانلود آهنگ جدید شهاب شهرزاد به نام عاشقونه در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو