loading...

98music08

 متن آهنگ لحظه شماری عبد نیک پیش من بمون و هرگز از کنار من نرو اینو از ته دلم میگم که دوستت دارم تو رو پیش من بمونو هرگز از کنار من نرو اینو از ته دلم میگم که دوستت دارم تو رو واسه ی دیدن تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 شنبه 04 آبان 1398

 متن آهنگ لحظه شماری عبد نیک

پیش من بمون و هرگز از کنار من نرو

اینو از ته دلم میگم که دوستت دارم تو رو

پیش من بمونو هرگز از کنار من نرو

اینو از ته دلم میگم که دوستت دارم تو رو

واسه ی دیدن تو لحظه شماری میکنم

بگو اون کارویو که تو دوست داری میکنم

واسه دستای تو بوسه های من بیتابند

 

شب و چشمام با نگاه به عکس تو میخوابم

پیش من بمون و هرگز از کنار من نرو

اینو از ته دلم میگم که دوستت دارم تو رو

پیش من بمون و هرگز از کنار من نرو

اینو از ته دلم میگم که دوستت دارم تو رو

 نفس من تو هوای تو فقط تازه میشه

تنها با تو عشق من بی حدو اندازه میشه

من چقد تو حسرت دیدن روی ماه تو حس عاشقونه ی من پیشکش نگاه تو

پیش من بمون و هرگز از کنار من نرو

اینو از ته دلم میگم که دوستت دارم تو رو

 

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو