loading...

98music08

  DownloadSong By Shahrokh Inanloo Called deldade eshgh دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.64 مگابایت) دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (9.05 مگابایت) **منبع - بالموزیک**   متن آهنگ دلداده عشق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 پنجشنبه 04 مهر 1398

 


DownloadSong By Shahrokh Inanloo Called deldade eshgh

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.64 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (9.05 مگابایت)

**منبع - بالموزیک**

 

متن آهنگ دلداده عشق از شاهرخ اینانلو

هرجا هوایت بر سرم آوار میشد
این گریه های بی ثمر طغیان میشد
گرچه از این تن بعد تو جانی نمانده
از نی نوا تا شهر غم راهی نمانده

هرجا صدایت میکنم نشانه ات همانجاست
غرق تمنا میشم عشقت چه زیباست
رفتی و تنها بعد تو یاری نمانده
آبی برای این دل عاشق نمانده

 

 

دلداده عشقت منم تنها به دریا میزنم مرا نگاه کن
آواره شهرت شدم از خود که بیخود میشوم مرا نگاه کن
جانی نمانده از تنم وقتی به تو فکر میکنم مرا نگاه کن

تکست آهنگ دلداده عشق از شاهرخ اینانلو


هرجا که عشقت روبروم پیدا میشد
دل بیقراری های من آرام میشد
مشکل چه آسان میشود وقتی تو باشی
محشر به پا کردی عجب ذکری تو داری

دلداده عشقت منم تنها به دریا میزنم مرا نگاه کن
آواره شهرت شدم از خود که بیخود میشوم مرا نگاه کن
جانی نمانده از تنم وقتی به تو فکر میکنم مرا نگاه کن

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو