loading...

98music08

,    دانلود آهنگ عمران طاهری کیفم کوکه,    دانلود آهنگ کیفم کوکه محسن بهمنی,    دانلود آهنگ کیفم کوکه با تو چند وقته,    دانلود اهنگ عشق یه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 پنجشنبه 09 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ عمران طاهری کیفم کوکه
,    دانلود آهنگ کیفم کوکه محسن بهمنی
,    دانلود آهنگ کیفم کوکه با تو چند وقته
,    دانلود اهنگ عشق یه حالت خوبه از عمران طاهری
,    دانلود اهنگ کیفم کوکه و با تو یه چند وقته
,    کیفم کوکه عمران طاهری
,    آهنگ کیفم کوکه عمران طاهری
,    دانلود آهنگ محسن بهمنی چال گونه
,    اهنگ عمران طاهری عشق یه حالت خوبه

,   
,   

 

عشق یه حالت خوبه دو تا دل که واسه هم بکوبه
عشق مثل یه عطره تو رو می گیره حتی یه قطره
عشق جادوگر قلبه یکی دیده که رو در قلبه
عشق آرامش محضه که به هر چی بگی می ارزه
کیفم کوکه و با تو یه چند وقته دل من رفته آره چند وقته
کیفم کوکه و جوره دلم با تو وا کن اخماتو بده دستاتو
کیفم کوکه و با تو یه چند وقته دل من رفته آره چند وقته
کیفم کوکه و جوره دلم با تو وا کن اخماتو بده دستاتو

دانلود آهنگ عمران طاهری و محسن بهمنی کیفم کوکه

از بس قلبم پیشت گیره این دل میره عاشقتم
حتی وقتی از من دوری من بدجوری عاشقتم
کیفم کوکه و با تو یه چند وقته دل من رفته آره چند وقته
کیفم کوکه و جوره دلم با تو وا کن اخماتو بده دستاتو
کیفم کوکه و با تو یه چند وقته دل من رفته آره چند وقته
کیفم کوکه و جوره دلم با تو وا کن اخماتو بده دستاتو
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

 

 

 

 

 

http://tabamusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ عمران طاهری کیفم کوکه دانلود آهنگ کیفم کوکه محسن بهمنی دانلود آهنگ کیفم کوکه با تو چند وقته دانلود اهنگ عشق یه حالت خوبه از عمران طاهری دانلود اهنگ کیفم کوکه و با تو یه چند وقته کیفم کوکه عمران طاهری آهنگ کیفم کوکه عمران طاهری دانلود آهنگ محسن بهمنی چال گونه اهنگ عمران طاهری عشق یه حالت خوبه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو