loading...

98music08

دانلود آهنگ,حسن شماعی زاده گم شده,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسن شماعی زاده گم شده ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسن شماعی زاده گم شده ,دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده گم شده,دانلود آهنگ بیکلام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ,حسن شماعی زاده گم شده,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسن شماعی زاده گم شده ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسن شماعی زاده گم شده ,دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده گم شده,دانلود آهنگ بیکلام حسن شماعی زاده گم شده,دانلود آهنگ حسن شماعی زاده گم شده با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,متن آهنگ حسن شماعی زاده گم شده ,

 

چنان عشق تو اثر داشت توی زندگیم , که من هرگز نتونستم با کسی خو بگیرم

مثل قایقی شکستی بدون پارو  , نتونستم توی هیچ بندری پهلو بگیرم

دل من رو آب دریا مثل برگی می مونه , موج دریا اونو آخر سوی ساحل می رونه

تا میام دلمو بدم نرفته برمیگرده , بی تو تنها مونده با بی کسی سر کرده

ازت خواستم نری! رفتی زیر قولت زدی رفتی

غم دوریت مگـه کم بود که تو با دیگری رفتی

توی ذهنم همدم هر شب من

 هرچیم دوری تو طول بکشه

 تو یجای دیگه داری پیش من

ازت خواستم نری!! رفتی زیر قولت زدی رفتی

غم دوریت مگـه کم بودچرا با دیگری رفتی

گمشده ی من بیا عاشقتم من بیا

 یه شب بازم سرزده به دیدن من بیا

 یه شب که من تو خوابم بیخر از در بیا

 وقتی رسیدی به در در نزده تو بیا

با یه سبد محبت با یک بغل رفاقت

 با کوله باری از عشق به دیدن من بیا

 اگه گم کردی راهو نداری تو نشونی

 بشین به پشت زین اون اسب مهربونی

خودش تو رو میاره در خونم میذاره

خودش تو رو میاره در خونم میذاره

ازت خواستم نری ! رفتی زیر قولت زدی رفتی

غم دوریت مگه کم بودچرا با دیگری رفتی

 

 

 

 

new-song.ir

 

 

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ حسن شماعی زاده گم شده Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسن شماعی زاده گم شده کد آهنگ پیشواز همراه اول حسن شماعی زاده گم شده دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده گم شده دانلود آهنگ بیکلام حسن شماعی زاده گم شده دانلود آهنگ حسن شماعی زاده گم شده با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ متن آهنگ حسن شماعی زاده گم شده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو