loading...

98music08

برگردی یا برنگردی میخوامت بدجوری قفلم رو عکسامونو میخوامت این روزا سردی کم حرفی چرا با خاطراتمون این کار و کردی هم دردی هم درمون و آروم جونی هم واسه قلبم یه ذره مضری هم مهربونی این روزا نیستی کمر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 104 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398

برگردی یا برنگردی میخوامت

بدجوری قفلم رو عکسامونو میخوامت

این روزا سردی کم حرفی چرا با خاطراتمون این کار و کردی

هم دردی هم درمون و آروم جونی

هم واسه قلبم یه ذره مضری هم مهربونی

این روزا نیستی کمرنگی چرا با خاطراتمون این کارو کردی

من اگه صد سال برگردم به عقب

صد بار بمیرم و بشکنم

بازم عاشقت میشم

https://www.rosemusics.com

آره عاشقت میشم

تو اگه صد بارم منو پس بزنی

صد سالم حرفی نزنی بازم عاشقت میشم

آره عاشقت میشم

چرا حس تو قلبت نسبت به من عوض شد

زندگی بعد تو برام مثل وقتیه که طلف شد

بهم فکر کن به من گوش کن منو ببین

من همون آدم روز اولم تصمیمتو بگیر

برگردی یا برنگردی میخوامت

بدجوری قفلم رو عکسامونو میخوامت

این روزا سردی کم حرفی چرا با خاطراتمون این کار و کردی

من اگه صد سال برگردم به عقب

صد بار بمیرم و بشکنم بازم عاشقت میشم

آره عاشقت میشم

تو اگه صد بارم منو پس

بزنی صد سالم حرفی نزنی بازم عاشقت میشم

آره عاشقت میشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو