loading...

98music08

تورو دوست دارم یواشکی جز خدا به هیچ کسی نگی قول قرارامو قایمکی از عشق مو داره نمکی نگذری ازم تو بی اطلاع نذاری تو دستامو تو حنا ارزش تو بیشتر از طلا من تورو میخوام بی سر و صدا   من تورو می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 5113 پنجشنبه 31 خرداد 1397

تورو دوست دارم یواشکی جز خدا به هیچ کسی نگی

قول قرارامو قایمکی از عشق مو داره نمکی

نگذری ازم تو بی اطلاع

نذاری تو دستامو تو حنا

ارزش تو بیشتر از طلا

من تورو میخوام بی سر و صدا


 

من تورو میخوام بی سر و صدا

کی میشه تو یارم باشی همیشه کنارم باشی

پیش چشای دیگرون نترسی تو با من باشی

نترسی و با من باشی

Nhkg,n Hik' ahn

یواشکی بهم بگو حرفای دل تو

دوس دارم همش بشینم پای درد دل تو

یواشکی بهم بگو حرفای دل تو

دوست دارم بشینم همش پای درد دل تو

Nhkg,n Hik' ahn

Shdj fcv' hd;s khds

Hnvs [ndn hd;s khds

Nhkg,n Hik' v,c

Hik' [ndn

Nhkg,n Hik' ihd fhphg

دوست دارم یواشکی

جز خدا به هیچ کسی نگی

قول و قرارامو قایمکی

آخ که عشقمون داره نمکی

نگذری ازم تو بی اطلاع

نذاری تو دستامو تو حنا

ارزش تو بیشتر از طلا

اگه نباشی سرده هوا

چی میشه تو یارم باشی

همیشه کنارم باشی

پیش چشای دیگرون نترسی تو با من باشی

نترسی و با من باشی

 

Dcnhk

Nhkg,n Hik' ahn , o,a;g

 

یواشکی بهم بگو حرفای دل تو

دوس دارم همش بشینم پای درد دل تو

یواشکی بهم بگو حرفای دل تو

دوست دارم بشینم همش پای درد دل تو

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو