loading...

98music08

حتما من بد بودم كه باید تنها بشم؟آره منم تك مرد تنهای شببدون تو دارم میشم بی آبروتو اوج شهرت هم تنهام به یاد اوندیگه اسمم نمیاد به یادتون؟هه! آخه من تنهام فقط به یاد اوننگی تو عشق قیامت گذاشته قال مون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 یکشنبه 04 فروردین 1398

حتما من بد بودم كه باید تنها بشم؟
آره منم تك مرد تنهای شب

بدون تو دارم میشم بی آبرو
تو اوج شهرت هم تنهام به یاد اون

دیگه اسمم نمیاد به یادتون؟
هه! آخه من تنهام فقط به یاد اون

نگی تو عشق قیامت گذاشته قال مون
تو اوج عشق خیانت شده کار مون

چرا، مگه من دل ندارم عاشق باشم
دیس لاو و ول كنم فقط پی عشقم باشم

مگه من دل ندارم كه فقط با تو باشم
آخه چرا وقتی دوست دارم تنها باشم؟


روزگارمو كه میبینید بد تر از قبله
مثله یه مرده ای كه فقط دنباله یه قبره


یه جایی رو پیدا كنه كه آروم بخوابه
هر چی گل دادن بهم دیدم دستم یه خاره


از موهات می نویسم یه گیس شعر
می خوام ضربان قلبت واسم یه بیت شه

اگه بدونی قیامت بی تو هیچه
دیگه نمی زاری بری كه دلم پیر شه

فقط می خواستی که دلم به عشقت گیر شه
تا قیامت ببازه به دیس لاو تو این شعر

ولی نه من نمی بازم نمیسازم یه داستان عشقی
من بهت نمی نازم


تو این چهار فصل ، پاییزه حتما
سهم من كه شده یاد تو حرفم

حمید دیگه تنها نیستو هامیه قلبم
فقط خاطراتته ناجیه قلبم

ساقیه حتما زیادی ریخته
كه ما بد مست شدیم كه عشقمون بی ریخته

ها

به من بگو چی می گذره
اون قلبت بی من واسه كی میزنه

نزار بگم فقط خیانت مال زنه
آخه حمید داره شاهرگشو واست میزنه


ده بی معرفت من کشیدم نازتو
تو هم این جوری رو کردی واسم آس تو

خیلی قشنگ از جیب ما کندی
ولی بازم ما بهت گفتیم رفیق بخندی

حتی خنده هایی كه می دونستم نیشخنده
می گفتم بی خیال اینا باعث پیشرفته



از موهات می نویسم یه گیس شعر
می خوام ضربان قلبت واسم یه بیت شه

اگه بدونی قیامت بی تو هیچه
دیگه نمی زاری بری كه دلم پیر شه

فقط می خواستی که دلم به عشقت گیر شه
تا قیامت ببازه به دیس لاو تو این شعر

ولی نه من نمی بازم نمیسازم یه داستان عشقی
من بهت نمی نازم


حتما من بد بودم كه باید تنها بشم؟


همه خاطرات تو یه عكسه كه تویه قابه
ازم می پرسی چرا صورتت زیر نقابه

چون تو با كاری كه كردی منم خجلم
واسه همینم كه یه نقاب زدم به چهرم

كه حتی كسی اونو نشسناسه كه چهرش لو نره
اینجوری خوندنا واسم هنره

اینم از زندگی بود سهم من
چیه فرضشم واست سخته نه ؟







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو