loading...

98music08

رو به راه نیست احوالم شبا بد روزا درگیر کارم حالم خوش نی تو منو کشتی پشت پنجره میشینم خنده این پشت نی اخمام تو هم غصه ها کوهن انگار مجبورم که ازت دورم بی تو این شب ها چقد شومن جقده رفتارت تاثیر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 چهارشنبه 22 اسفند 1397

رو به راه نیست احوالم شبا بد روزا درگیر کارم

حالم خوش نی تو منو کشتی

پشت پنجره میشینم خنده این پشت نی

اخمام تو هم غصه ها کوهن

انگار مجبورم که ازت دورم

بی تو این شب ها چقد شومن

جقده رفتارت تاثیر داره رو من

نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم

نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم

http://bibmusic.com/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%AA%D9%84%D9%88-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%B4/

نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم

نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم

نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم

نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم

آهنگ جدید امیر تتلو نوازش

یه چیزی میگم بهت شاید بخندی بهم

شاید اصلا چشاتو باز ببندی بره

یه چیزی میگم فقط در حد گله

اذیت میشم از بس چشمات خوشگله

یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی

ما تو هر زمینه ای میکنیم پیشروی

حالام که حرف دله حرفشو میشنوی

تو می خوای بشکونی خب باشه میشکنیم

نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم

نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم

نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم

نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم

نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم

نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم

ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو