loading...

98music08

یه جاده رو به تاریکی یه آینده که روشن نیست شدم بی تو تکو تنها کسی هم صحبت من نیستیه جوری رفتی حتی نمونده رد پاهات تو بیداری گمت کردم شبا درگیره رویاتممنو تو همسفر بودیم ولی جاده دو راهی شد نفهمیدم تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 چهارشنبه 15 اسفند 1397

یه جاده رو به تاریکی یه آینده که روشن نیست شدم بی تو تکو تنها کسی هم صحبت من نیست
یه جوری رفتی حتی نمونده رد پاهات تو بیداری گمت کردم شبا درگیره رویاتم
منو تو همسفر بودیم ولی جاده دو راهی شد نفهمیدم تو این قصه چه چیزی اشتباهی شد
یه جاده رو به تاریکی یه آینده که روشن نیست شدم بی تو تکو تنها کسی هم صحبت من نیست

a road to the darkness & a future that is Uncertain future & I am alone without you
یه جاده رو به تاریکی یه آینده که روشن نیست شدم بی تو تکو تنها کسی هم صحبت من نیست
a road to the darkness & a future that is Uncertain future & I am alone without you
تکست آهنگ آینده تاریک امین و امید
یه دنیا حرف ناگفته یه دنیا درد و دل دارم از این خوابو از این رویا به حد مرگ بیزارم
دیگه هیچ ردپایی نیست تو دنیای من از شبی تو رفتی و نفهمیدی چه کاری دست من دادی
یه جاده رو به تاریکی یه آینده که روشن نیست شدم بی تو تکو تنها کسی هم صحبت من نیست
a road to the darkness & a future that is Uncertain future & I am alone without you
یه جاده رو به تاریکی یه آینده که روشن نیست شدم بی تو تکو تنها کسی هم صحبت من نیست
a road to the darkness & a future that is Uncertain future & I am alone without you
**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو